Levering & Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestelling wordt thuisbezorgd door DHL. Het kan zijn dat als u nu bestelt, u iets langer op uw pakket moet wachten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle producten in de webshop die je op werkdagen voor 14.00 uur bestelt, worden in de regel de volgende dag thuisbezorgd met uitzondering van de Waddeneilanden. Hier zijn wij ook afhankelijk van de service van DHL. Het kan zijn dat als u nu bestelt, u iets langer op uw pakket moet wachten.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Dan probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt dit niet? Dan wordt het pakket naar een DHL locatie bij u in de buurt gebracht. Hier kunt u het pakket binnen 7 dagen ophalen. Het is niet mogelijk om aan te geven dat het pakket niet bij uw buren bezorgd mag worden. Heeft u de Track & Trace-code van uw bestelling? Volg het pakket door deze code in te typen op de website of app van DHL.

Mijn bestelling is verzonden. Kan ik deze volgen?
Op de dag van verzending ontvangt u een verzendbevestiging. Hierin staan ook de track & trace gegevens vermeld waarmee u uw bestelling zelf online kunt volgen.

Wat zijn de bezorgkosten?
De verzending is gratis bij ProvenConcept.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling. Kan ik dit nog wijzigen?
Het is niet mogelijk om van een geplaatste bestelling de adresgegevens te wijzigen of je bestelling te annuleren. De bestelling wordt bezorgd op het door u opgegeven huisadres.

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?
Bent u niet tevreden over uw bestelling? Heeft u een verkeerd of defect artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of support@provenconcept.nl. We lossen het graag voor u op.

Betalen

Uw bestelling in de webshop kunt u betalen met iDeal, VISA en MasterCard. Heeft u een promotiecode waarmee u wilt betalen? Klik dan op ‘Betalen met promotiecode’ tijdens het checkout process en vul uw codenummer in.

Herroepen en Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Stuur uw bestelling 14 dagen na met de juiste frankering retour via DHL.
U heeft 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw bestelling. In deze tijd kunt u uw bestelling herroepen. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren.

We verzoeken u hiervoor het retourformulier in te vullen en dit samen met de producten in dezelfde verpakking terug te sturen. Let op zorgvuldige verpakking en verzending. Zorg tevens voor voldoende frankering. Indien aan alle voorwaarden is voldaan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen na herroeping terug op uw bankrekening.

Neem contact op met onze klantenservice via het support@provenconcept.nl of via het contactformulier.

Hoe kan ik mijn bestelling herroepen?
Na ontvangst van de bestelde artikelen heeft u 14 dagen om uw bestelling te herroepen.

Om uw bestelling te herroepen, laat u dit aan ons weten. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via support@provenconcept.nl of via het contactformulier. Daarnaast kunt u gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping.. Na herroeping heeft u nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen.

Na herroeping vergoeden wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen. U ontvangt het bedrag op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Indien nodig, vragen wij eerst de betaalgegevens bij u op.

De directe kosten van het terugzenden van de producten komt voor uw rekening. U kunt deze terugsturen naar:

ProvenConcept B.V.
De Biezenkamp 150
3831JA Leusden

We vergoeden alleen ongebruikte en onbeschadigde producten. Heeft het artikel duidelijke gebruikssporen die te verwijten zijn buiten het enkel bekijken van het product, behouden wij het recht om niet tot volledige terugbetaling over te gaan.